Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Na dnu stranice imate modifikovanu anketu, pogledajte, glasajte ...
* Stalna tema, RC tezga . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* O radovima na modelu Stuka pročitajte ovde ...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2017 ...
* Uslužni radovi / test letovi u Sezoni 2017 ...
* Nov međuprojekat Piper J-3 ...
* Poletela je Cessna 182 ...


2016. szept. 6.

Vought F4U Corsair

Tokom godišnjeg odmora u Italiji, kolega Silvester mi poklonio njegovog bivšeg Corsair-a. 
U njegovu flotu je već stigao kao polovan, on ga leteo, a sad je model preleteo kod mene. 
Vidi se da je model leteo, i to ne malo, pravi je borac. Treba da se sredi malo i posle može opet na nebo. 
Razmah krila je 1010mm, dužina trupa sa spinerom 870mm, ima glow motor O.S. Max LA25.

Izvršen je pregled modela
Biće posla na kormili dubine, i na samom izgledu modela. 

Za početak rešim polugu za servo kormile dubine, pa ću ga upalilti. Ako motor lepo radi onda ću ga i poleteti. 
Da li model ostaje u ovakvom stanju ili ću napraviti kompletnu restauraciju, još nisam se odlučio.

Odluka je pala, u prvo korako malo sredim, odnosno sredimo model, da vidimo kako leti...

Postavio sam redosled popravke
Očistili smo repni deo i krenuli smo sa radovima na modelu
Prvo sam ugradio čeličnu šipku i "zvono" da bih mogao povezati kormilo dubine sa servom
Trebao sam ugraditi dva servoa
Jedan za kormilo dubine, a drugi za gas. Kod bovdena od servoa do motora nije bilo nikakvog nosača, što sam isto ulepio
Skinuo sam kapotaž, kojeg sam morao lepiti zbog jedne pukotine
Dok sam ja pregledao motor,
lepša polovina, Erika je oribala krilo i pregledala je šta treba tamo da se uradi
I tu je bilo malo posla...
Nakon nabavke goriva, pokušao sam da upalim motor na modelu
Još treba da se namesti ler, i "kriva" gasa na daljinskom, ali o tom potom...

Napravio sam klupicu za bateriju i prijemnik
Nakon još jednog pregleda konstrukcije i elektronike, namestio sam otklone i težište modela

Vikend, sunčan dan sa dosta vetra, meni ne da đavo mira, otišao sam do Čeneja. Nakon sat vremena zezanja, uspeo sam da upalim motor na modelu
Napravio sam par krugova na pisti, da vidim kako reaguje na komande
Okrenem ga prema vetru, polako dodajem gas, malo korigovanja sa kormilom pravca i on poleti bez problema. Leteo sam par krugova, model se lepo ponašao. Pošto sam bio dosta nisko, hteo sam malo da ga "popnem", kad se u jednom momentu ugasi motor. Ja mislio da ga ispravim i da ga sletim gde stignem, ali od toga nije bilo ništa
Model je pao kao cigla
Na licu mesta brz pregled modela, loma, oštećenja
Pokupili smo delove i sledelo je analiza pada modela
Iako ne volim "glow" motore, sviđao mi se ponašanje ovog mališana.


Saniranje modela

Plan je bio, da nakon par letenja, kad dođu zimski dani, onda detaljno pretresemo model. Sad moramo to svakako uraditi.

Radove smo počeli sa skidanjem folije sa krila
Povadio sam točkove, servoe
Delimično očišćen je folija sa krila

Nastavak, sledi... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése