Prozvođač modela je kineska firma Haikong, koja između ostalog prozvodi i modele za Sebart:
Raspon krila: 1480mm
Dužina trupa:
1449mm
Površina krila: 46dm2
Površina krila: 46dm2
U modelu je sledeća oprema:
Motor: Scorpion 4020-12
Propeler: 15x8 Turnigy wood
ESC: Turnigy Plush 80A
Baterije: Turnigy 3600mAh 5S 30C
Servoi: JR DS821, 4 komada
Propeler: 15x8 Turnigy wood
ESC: Turnigy Plush 80A
Baterije: Turnigy 3600mAh 5S 30C
Servoi: JR DS821, 4 komada
Evo par reči prethodnog vlasnika modela:
"Ovaj model je ulaznica u svet akrobatskog 3D letenja "velikih" modela. Sa druge strane, leti i sleće potpuno stabilno i sigurno.
Motor i ESC, u kombinaciji sa 5S baterijama koje se prodaju uz model po mom skromnom iskustvu daju neograničenu vertikalu i model bez problema odrađuje sve što sam ja probao.
Servoi su dovoljni za solidne 3D akrobatske performanse a ima mogućnosti za različita poboljšanja.
Linkovi na servoima su odrađeni čvrsto i robusno što se vidi na slikama.
Model je taman takve veličine da može da se bez mnogo cimanja transportuje bilo kojim kolima i bez problema smesti u stanu. Sa druge strane, sasvim je dovoljno velik da vam ponudi dobru platformu za često vežbanje 3D akrobacija."
"Ovaj model je ulaznica u svet akrobatskog 3D letenja "velikih" modela. Sa druge strane, leti i sleće potpuno stabilno i sigurno.
Motor i ESC, u kombinaciji sa 5S baterijama koje se prodaju uz model po mom skromnom iskustvu daju neograničenu vertikalu i model bez problema odrađuje sve što sam ja probao.
Servoi su dovoljni za solidne 3D akrobatske performanse a ima mogućnosti za različita poboljšanja.
Linkovi na servoima su odrađeni čvrsto i robusno što se vidi na slikama.
Model je taman takve veličine da može da se bez mnogo cimanja transportuje bilo kojim kolima i bez problema smesti u stanu. Sa druge strane, sasvim je dovoljno velik da vam ponudi dobru platformu za često vežbanje 3D akrobacija."
U društvu sa CAP 580:
U model sam ugradio prijemnik, i namestio sam otklone...
... proverio sam težište...
... i na kraju, izmerio sam model...
U modelu CAP 580 sam koristio isto baterije od 5S, samo što su od 4000mAh. Kad sam ih stavio u model, prijatno sam se iznenadio da nije pomerio težište. Uzeo sam vagicu i izmerio sam baterije
Kako vidite a slici, razlika je samo 8g., a to je razlog da se težište nije pomerio...
Kako sam i planirao, dana 28.09.2013. na Čenejskom sportskom aerodromu u društvu ćerkice, čika Raleta, Neše i Engleza, uspeo sam da poletim model. Iako sam znao da je sve oK oko modela, komponenti, težišta, ali ipak sam se malo plašio, ipak je ozbiljan model u pitanju. Pre poletanja je sledela po koja fokta. Za fotografije treba da pohvalim ćerkicu, sad već nemam potrebe da joj kažem kako i šta da slika, snalazi se već i sama

Za natpise opet je bio zadužen Velemir, vlasnik firme CNC iz Novog Bečeja
Sledelo je test let. Polako sam dodavao gas, kad u jednom momentu se blago odlepio od zemlje. Model me je oduševio već i u prvom krugu. Malo sam morao dotrimovati kormilo dubine. Jako mi se sviđa kod modela da zna da leti sa vrlo malom brzinom, a da pri tom ostaje stabilan. Naravno, pri toj brzini ne bih preporučio nagle zaokrete jer onda je kovit neizbežan. Štopericu na daljinskom sam namestio na 5 min., što je na žalost vrlo brzo istekao, pa sam krenuo na sletanje. Pirkao je blagi bočni vetrić, ali ništa strašno. Polako sam smanjio gas, mala korekcija pomoću kormila pravca, i model je dodirnuo pistu...
Sa modelom sa prezadovoljan. Ispraznio sam ukupno 5 baterija i modu da vam kažem, vrlo brzo smo se navikli jedan na drugog 

Na model sam postavio i malu kamericu...
... i sledelo je on-board video
Sezone 2014., model je leteo jednom na Palićkom aerodromu prilikom Fly4Fun, i dva puta sam ga izneo na jedan asfaltni put u Bečejskom ataru.
Kad sami bio drugi put, prilikom sletanja oštetila se elisa
Na sreću, samo je pukla elisa, osovina motora se nije oštetila. Naravno, nisam imao rezervnu elisu, ali na sreću, dva dana kasnije trebali smo da idemo do Segedina i tamo sam kupio u RC shop-u...
Dok je ćerkica skinula staru, polomljenu elisu, i obrisala, proverila motor, kutiju motora, ja sam izbalansirao novu i namontirao sam gaNa žalost, kad sam izašao da ga poletim, pri prvom dodavanju gasa, šraf sipnera je popustio i spiner kompletno sa elisom sleteo sa osovine motora. Pošto sam hteo da ga poletim sa asfaltne piste, od udarca je elisa odmah i napukla...
Do kraja sezone 2014, model je leteo sa plastičnom elisom 15x7...
SEZONA 2015.
Pošto smo ukoračili u 2015.-tu godinu, vreme je da polako pregledam sve modele, da ih pripremim za ovu sezonu...
Pregled sam počeo na ovom modelu
Skinuo sam kapotaž, pregledao sam sve šrafove, sve drvene spojeve
Proverio sam sve konektore produžnih kablova, izvukao sam ih par puta da bih skinuo neželjenu oksidaciju.
Pre par meseci naručio sam novu, drvenu elisu Turnigy 15x8, i sad je došao red da ga namontiram. Poverio sam da li treba da se izbalansira, a zatim izbušio sam rupu gde prolazi osovina motora pa ga namontiraoNakon jedne probe kako se ponaša pri raznim obrtajima, vratio sam na mesto i spiner
Ove sezone, ovaj model je bio samo četri puta na terenu... Još početkom sezone, na Čeneju, zbog neravne površine jednog dela pista, čak dva puta sam oštetio elisu, pa je model ostao prizemljen.
U međuvremenu su stigli malo veći točkovi, koje smo i zamenili. Ovi su za 5mm veći, taman da vrh elise bude malo višlje
Konačno, posle dve godine uspem da nađem adekvatnu figuru pilota. Na žalost, prilikom isporuke oštetila se figura. Razlozi su neadekvatno pakovanje, i bahat pristup osoblja kurirske službe...
Moja lepša polovina Erika je preuzela na sebe zadatak da će napraviti novo rame za pilota i to od stirodura
Evo, kako na kraju izgleda figura, u kabini
Četvrta sezona (2017.) od kad je model kod mene
Nikad me nije izneverio
Model, sa kojim najopuštenije letim
Skoro smo ukoračili u sezonu 2019 i već je bio 3 puta na aerodromu
Nakon upita sa strane kolege Nemanje iz Valjeva da li bi prodao model, ja sam pristao. Jeste da je model bio od omiljenih iz flote, ali ponekad treba osvežiti flotu, promeniti modele. Sredinom januara 2020-te model je prodat.
Kod mene u floti služio 2013-2019.
===============================================
⇒ Foto album ⇐
=====================================================================
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése