Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2023. dec. 18.

Decathlon

 
Model aviona od dobropoznatog proizvođača Seagull Models. Raspon krila 2000mm, dužina trupa 1350mm


Drvena konstrukcija, presvučen sa monokotom, dvodelna krila se lako skidaju sa trupa


Avion je u odličnom stanju, iako je polovan. Imao je samo jedan let kod bivšeg vlasnika, kolege modelara Gorana iz Subotice


Goran ga uzeo novog, i sklopio ga na elektro pogon. Kod mene ostaje u elektro konfiguraciji, i koristi 6S Lipo baterije 5200mAh


Još tokom leta smo se dogovorili sa Goranom da će preuzeti P-47 Thunderbolt, te kao kaparu, akontaciju mi je dao Decathlon-a. Cilj je da smanjim broj aviona u floti, ali ovom lepotanu nisam mogao odoleti



Ukoračili smo u 2024.-tu godinu, praznici su već za nama, mogu nastaviti sa radovima u radionici. Kad sam prvi put pregledao model, onda sam video da ću morati neke sitne izmene da uradim, pogotovo oko kablova napajanja


Kako se vidi na slici iznad, baterija ide na ovu klupicu i fiksira se sa dve čičak trake. Zbog težišta, baterija treba da ide skroz do požatnog zida, te onda stiska kablove napajanja, što nije baš najbolje. Na baterijama je konektor XT90, tako da ovaj produžni kablić svakako ne odgovara. Pošto sam imao kablove i posebno konektore, ovo pitanje sam vrlo lako rešio. 
Kutija motora je od debelog špera, ćoškovi spoja kutije su dodatno ojačana



 


Ugradio sam prijemnik, namestio sam otklone, a na kraju, proverio sam težište i težinu aviona, koji iznosi 5.800g.



Motor: Joker V3 6350-8 kV380
ESC: Robbe 100A
Servo: Spektrum A6380(4kom), Graupner C507(1kom.)
Baterija: 6S 5200mAh

Kolega Đorđe je isekao oznake za trup i krilo, što smo i nalepili na svoja mesta








Model je spreman za ponovni let...

===============================================


===============================================



G&E Aeromodelling workshop: Decathlon, settings, CG check (Ep.400)⬋⬋⬋



G&E Aeromodelling workshop: Decathlon, decals (Ep.401)⬋⬋⬋

===============================================




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése