Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2021. máj. 5.

Alpha Sport 450/02

 


Alpha Sport 450 je visokokrilni trener model sa rasponom krila 1230mm i dužinom trupa 1015mm. Proizvođač modela je dobro poznati E-flite


Konkretno o ovom modelu sam već pisao 2015. godine:

Alpha Sport 450 2015

Prošle sezone se oštetio, pa smo se dogovorili sa čika Julijem da ga popravimo. Preko zime je rešio da ga ipak ne popravim, već se dogovorimo za neku kompenzaciju i tako model završio u našoj floti.

Kako je čika Julije uspeo da olivadi model, nije mi jasno?! Bili smo zajedno na aerodromu Čenej, ja sam napravio par krugova sa njim, pa ga on preuzeo. Prilikom drugog leta je bio malo dalje i višlje. 

Sezona 2020 - Čenej

Da li je preterao sa minimalnom brzinom, ili se ispraznila baterija, dan danas ne znamo. Uglavnom model je upao u kovit i pao je dole...

Najviše posla zahteva trup


Krilo je bez oštećenja

Lako se sanira, oštećenja nisu strašna





Erika nije bila zadovoljna sa rezultatom mog pokušaja da popravim foliju "prednjeg stakla kabine". Odsekla je izgužvanu foliju, i postavila je novo parče. 



Samim tim, saniranje modela je i završen.

Još početkom meseca kad smo bili na Čeneju (imate temu malo iznad), čika Julije je oštetio jedan novi avion, Alpha Sport 450. Pošto mi ga bacio bored auta uz "evo ti, radi sa njim šta hoćeš", ja sam olupinu doneo kući i okačio na zid. Kad sam prekontrolisao delove, video sam da nakon popravke motora, ESC-a, mogu ga prebaciti u ovaj model


Nakon par radnih sati model je bio kompletiran


i spreman za test let. 


Prvom prilikom kad smo išli na Čenej, noslili smo i njega. Test let je bio uspešan, taj dan je istrošio 3 baterije od 2200mAh


Tu je i snimak o prvom letu nakon saniranja:


Kao što sam već pisao i kod našeg prvog modela Alpha Sport 450, odlični su. Dobra konstrukcija, odlično ponašanje, nemaju nikakvih mana. Da ne pričamo o maloj potrošnji originalnog setapa sa motorom E-flite park 450, ESC od 30A i elisa 10x5, imate oko 10-12 minuta u vazduhu. Više nego dovoljno.  

Nakon kratke prodaje, još iste sezone je model preleteo kod prijatelja. 

U sastavu flote 2021. - 2021.

=============================================

Foto album

================================================================








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése