Nakon 1076km i 11 sati vožnje, stigli smo do malog mesta Morciano Di Romagna, koje se nalazi u blizini Riminija, u podnožju San Marina...
Bezbroj mesta za pogledati, a da bude i kupanja u moru, letenje smo ostavili za vikend, subotu i nedelju. Pošto su tamo temperature još uvek velike, uglavnom se leti rano ujutru, već od 8 časova, pa do 11h, a najkasnije do 12h.Prilaz sa glavnog puta ka RC pisti je označen sa malim znakovima, ne možete promašiti. Ulaz na teritoriju RC piste jasno je označen
Pista se nalazi između drvoreda, tako da treba da obratite pažnju prilikom letenja, da ne bi li zakačili krošnje
Trava se redovno kosi, tlo je idealno ravno
Sa piste u bilo kom pravcu da gledate, ugledaćete po koju tvrđavu
Kako kaže prijatelj, oni plaćaju 120 eur godišnje, za šta imaju uvek pokošenu travu, sređen teren i osiguranje. Iz te članarine su napravili okolo i ograde, kao i električnu ogradu protiv divljih životinja
U kamp delu su postavljeni stolovi za sastavljanje modela
Kao i na ostalim RC okruženjima, i ovde postoji zid, u ovom slučaju ograda gde se kaču oštećene elise,
a ima jedne drvene sove, koji jednom članu "šapće" kako treba da leti, da li malo divlje, ili samo onako, polako
Pošto smo stigli prvi, odmah smo se bacili na sastavljanje modela
Ja sam poneo Yak-55 SP, taman pored prtljaga lepo mi je stao u auto, prijatelj Silvester je izneo Sbach 342
Dok smo mi sastavljali naše modele, polako su pristizali i ostali članovi RC kluba.
Maurizio "Napo" je izneo King Altaire (razmah 2m), kojeg je sam pravio po planovima
Čovek u godinama, izrada modela na visokom nivou, motor na glow gorivo radi jako lepo. Model je tog dana imao svoj uspešan "maiden flight".
Došao je i Ferdinando "Nando" sa modelom Funf (razmah 1.2m), motor na glow. Mali model, leteo ga u relativno malom prostoru, sa tim modelom nema problema oko prilaza za sletanje, može i poprečno na pistu
Na žalost on je dosta brzo otišao, pa nisam uspeo napraviti više fotografija o njemu, o njegovom modelu.
Ferruccio je doneo Aermacchi mb339a (razmah 1.5m), pogonjen sa elektro turbinom i električnim retraktima
Model od EPP pene, daje utisak pravog modela, a zvuk eletro turbine je isto priča za sebe.
Model je kupljen u HobbyKing-u, vlasnik kaže da dok ga je kompletirao, cifra samo što nije prešla 400 eur-a. Da li je to puno para ili nije, pitanje je sad?!
U svakom slučaju radi se o jako lepom scale modelu.
Ferruccio ima i jednu malu pravu trkalicu, Multiplex Funjet Ultra (razmah oko 0.8m). Sa lakoćom, bez šale, leti i preko 200km/hVanni, mislim da je najluđi član RC kluba, naravno, u pozitivnom smislu,
leti WWII scale modele. Prvog dana je doneo Reggiane 2005- Sagittario (razmah 1.8 - 2m)
Model je jako lepo odrađen, neke detalje je već on naknadno nacrtao, ali generalno lepo izgleda, a lepo i leti sa glow motorom
Drugog dana je doneo Spitfire (razmah 2m)
Posetio nas je i šef RC kluba, Roberto. On nije leteo ništa, samo je prezentovao svoj najnoviji izum, elektrobicikl
Michele je leteo YAK54 sa benzinskim motorem DLE 20cc
Pilotiranje odlično, poletanje i sletanje sa lakoćom izvedeno
Aldo je leteo svog Telemastera na šta je jako ponosan. Napravljen je davne 1984 godine, i nikad nije bio oštećen. Naravno, motor je već promenjen
Giuseppe "Pippo", čovek isto u godinama, doneo je Piper (razmah 2m) koji je već bio oštećen, i oba puta i popravljen
Nakon sastavljanja, sledelo je letenje. Maaaajko mila, kad je "Pippo" počeo da cepa model Odmah posle poletanja okrenuo model u leđni let i počeo je cepanje, pravi "freestyle" letenje
Poznaje svoj model, nema šta. U prvom krugu na punom gasu uspeo je da napravi jedan "touch and go", po koji krug kasnije malo trimovao krošnje, lišće padao kao da je jesen . Na sreću, model je ostao u komadu
U međuvremenu Ferruccio je leteo i Ultimate (razmah 0.8m)
a Silvester i ja smo cepali Yak55 i Sbach 342
Da se članovi kluba lepo slažu, i da kad god mogu pomažu jedni drugima se videlo kad su kolegi Maurizio-u pomogli da upali motor na jednom modelu
Na samom kraju, pre nego što smo krenuli ka Srbiji, kolega, prijatelj Silvester mi ponudi još jedan krug sa Sbach. Kako da kažem "ne"?! Naravno da sam prihvatio
Posle zadnjeg letenja, krenuli smo ka Srbiji, sa puno pozitivnih utisaka u nama. Novi prijatelji, nova poznanstva, doživljaj letenja na Italijanskom nebu, među drvoreda sa svih strana oko piste su momenti koje se nikada neće biti zaboravljeni.
Video snimak sa oba letačka dana:
===================================================================
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése