Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2019. márc. 8.

Mini Kosmo



Model je stigao do radionice pre par godina. Počeli su da ga sastave međutim zbog nepoznatih razloga nisu završili. 
Proizvođač ovog modela je Mantua Model iz Italije. Oni su na tržištu od 1997 godine i bave se proizvodnjom drvenih kitova aviona, čamaca i auta. U ponudi im je i model Mini Kosmo. Oblik F3A modela sa rasponom krila od 1300mm, na točkovima u tricikl konfiguraciji i motorom 3.5ccm - 5ccm podrazumeva se da ima odlične letne karakteristike. 


Dvoumili smo se kakva da bude kolor šema, da li da ostaje fabrička varijanta, ili ipak neki drugi


Pošto se ne radi o tipičnom scale modelu, opredelili smo se da bude malo drugačiji.

Iako ja ne preferiram SUS motore na nitro gorivo, ovaj put ipak dobije O.S. Max LA25.


Pošto krila su rađena sa transparentnom folijom kao i deo trupa, a repne površine su bile neke mat crvene boje 


u prvom koraku smo ogulili svu foliju. Industrijski fen je zakon za ovakve poslove


Nakon 20-30 minuta ostala je samo drvenarija


Sledelo je doterivanje same drvenarije






Dok je Erika presvlačila horizontalni stabilizator, 


ja sam napravio kormilo dubine i elerone


Ulepio sam vertikalni i horizontalni stabilizator


Kao i kod ostalih modela, često ih sastavim prilikom radova na njima


Pre presvlačenja trupa, zalepio sam poklopac kabine


i sredio da se ne primećuje spoj



Kad se osušio prvi sloj, sledelo je doterivanje na pojedinim mestima


i drugi sloj špric kita


Kad se osušio, prešmirglao sam sa šmirglom graditacije 360, i pokrio sam poklopac kabine


i ofarbao ga u prljavu belu boju



Skinuo sam traku sa poklopca kabine i mogao sam pokriti već ofarbani deo



Poklopac kabine ovaj put je crne boje


Ova kombinacija je bila dobra odluka


Erika je nastavila presvlačenje trupa


Pošto sam ja radio u drugoj prostoriji, na kraju dana sam se iznenadio kako dobro je odradila rep modela



Pošto smo imali malo lufta oko ostalih posla, namontirao sam motor


Nakon fiksiranja motora, ugradio sam servo elerona i ulepio sam klupicu u tup. Na ovu klupicu idu servoi kormila dubine i pravca, servo za gas, prijemnik i prijemnička baterija



Radi provere uglova krila i repnih površina, sastavio sam model



Nastavak radova, sledi...

================================================

 Foto album

===================================================================

ž

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése