Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2017. szept. 22.

Ziroli Ju-87B Stuka - X deo


Da, otvaram novo poglavlje. Razlog tome je da sam opet stigao do jedne okretnice. U nastavku teme je lepljenje panel linija, detalja, farbanje osnovnom bojom.










Nakon više dana, čak nedelje posla, model je bio spreman za farbanje osnovnom bojom.


Krajem decembra, model smo odneli kod Goluba



Ovog januara, umesto aerodroma, sezona je počela u radionici. Radove sam počeo na kapotažu modela


Morao sam skinuti sve farbu sa njega. Na nekim mestima su se pojavile male rupice u sloju farbe. Sa farbom su se skinule i panel linije



Posle par dana nas zvao Golub da možemo doći po Stuku. 
 


Nakon par meseci zezanja oko nabavke air-brush-a, nastavili smo radove. "fleke" sa air-brush je rešavala Erika. Ja sam probao, ali nakon par minuta sam odustao. Nije to posao za mene











Izgled ofarbanog modela


Erika je ofarbala poklopac kabine



Odavno smo ukoračili u godinu 2020-tu. Imaosam par dana slobodnih oko rada na modelima i vratio sam Stuku na radni sto. Namontirao sam servo horn-ove i povezao sam ih sa servoima



Elerone pomera po jedan servo, a za flapsove je predviđen jedan servo za oba flapsa po strani



Ugrađeni i povezani su servoi kormila dubine


Došao momenat da prvi put pokrenemo motor na modelu








Pošto motor lepo radi, mogao sam da nastavim radove unutar trupa. Ugradio sam klupice za baterije, prekidače, prijemnik


Dok se sušio lepak, povezao sam LED lampu na krilu



Pošto ima dosta servoa, nameštanje na daljinskom upravljaču nije bilo jednostavno


Nakon par radnih sata sve je funkcionisao kako treba



Na mesto mitraljeza, ulepio sam parče aluminijumske cevi



Za zatvaranje LED lampe koristili smo juvidur i tanak aluminijum što se koristi prilikom sito štampe. Erika je bila zadužena da iseče poklopac i okvir







Nakon završetka, sledela je proba


Fiksirali smo i poklopac kabine


2019.-te, kad sam ga izneno i upalio, 


došlo je do neočekivane povrede







Razlog je bio glupa greška sa moje strane. Slike ispod, objasne sve






Na sreću, prošao sam sa manjom povredom prsta i kolena. Moglo je da bude i gore, da nisam imao zaštitne rukavice. 

Pošto do sada nisam nabavio odgovarajuću elisu, ali ni volje nisam imao, nisam ni pipnuo model. Kolega, Srđan iz S.Mitrovice poslao elisu, tako da mogu opet da skinem model sa konzole. Elisa je polovna, prvo sam zatvorio probušene rupe


a zatim sam izbušio nove rupe


Nakon prekontrolisanja elektronike i hodova servoa



hteo sam da ga upalimo, ali čak ni nakon sat vremena "šamaranja" nisam uspeo. 


Nastavak radova, sledi...

ž

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése