Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2017. máj. 3.

Kyosho Caliber 30


Novi, polovan model, tačnije helikopter u floti. Radi se o dobro poznatom proizvođaču, Kyosho. Model je Caliber 30, koji leti pomoću glow motora.


Donešen je iz Švajcarske. Radiša kaže da su probali da ga polete, ali pri pokušaju model je naglo krenuo na stranu, tu su se oštetile lopatice glavnog rotora. 


Pregledao sam model, na prvi pogled sve ostalo je OK.


Motor je ispravan, a servoe treba da prekontrolišem


Na repnom delu je sve u redu


Zadaci pred prvo poletanje:

- kontrola motora
- pregled delova
- kontrola servoa
- kontrola žiroskopa
- nabavka novih lopatica glavnog rotora i još po nekih delova za rezervu
- farbanje kabine

Nakon ponude sa strane Bate Stepanovića, dostavio sam mu letelicu. On ga pregledao, sredio, doveo ga u letno stanje. 

Prvi minuti u vazduhu, i trimovanje je pripao njemu, a i ja sam uspeo da ispraznim skoro ceo rezervoar goriva 



Evo i snimka o prvom lebdenju:


Na poklopcu kabine je bilo malih oštećenja. Njega sam sredio pomoću gita


Nakon popravke, odneo sam ga kod Goluba na farbanje.

Kabina dobila nove boje


Došao momenat da fiksiram kabinu


Na nekim mestima sam morao napraviti otvore da bi mogao da ubodem starter


Pošto smo ukoračili u sezonu 2019., radi pregleda i heli se našao na radnom stolu


Pre neki dan mi stiglo gorivo i vreme je da se i on iznese na aerodrom


Prilikom pregleda, primetio sam da je jedna poluga od hiller-a polomljen. Dok ne nabavim drugi deo, heli ostaje prizemljen...

================================================

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése