Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2017. jan. 13.

Junkers Ju-87B Stuka - IX deo


Pored sitnih doterivanja površine, isekao sam i poklopac kabine modela


Ispred "firewall"-a sa donje strane napravio sam blok od balze

 
Dok su trajali poslovi na modelu, u međuvremenu mi se ukazala prilika da kupim jedan polovan motor, ZDZ50NG Češke proizvodnje





Zašto sam se opredelio da kupim drugi motor? Prvo i prvo, Zehoah G62 ima magnetno paljenje, mora da se pokreće preko startera, a dosta je i težak. Drugo razlog, karburator mu se nalazio sa jedne strane, a auspuh sa druge strane, što znači da bi morao sa obe strane da rasečem kapotaž. Kod aviona Stuka, dosta je uzan. ZDZ motori imaju elektronsko paljenje, ne zahtevaju veliki starter, a možete ih pokrenuti sa "šamarom" na elisu.
Privremeno sam namontirao motor, da vidim kako stoji na nosu modela


U planu je bilo da ga upalim dana 19.04.2017., ali zbog padavine, nisam mogao. Zašto je datum važan podatak?! Pa, zato što je danas celo prepodne padao sneg!!! 

Dok je vreme loše, radi se malo na krilu modela. Kao što znate, ovaj model ima fiksne stajne strapove, a oko trapova imaju takozvane gaće. Oni se fiksiraju na krilo, ali moram naći rešenje da imam pristup korenu trapova, po potrebi. Da ne bi samo dva šrafa držao gaće za krilo, napravio sam jedan okvir, u šta će da se ulegnu




U sledećem koraku, isekao sam poklopac od špera na šta se fiksira okvir. Završeni su i poklopci servo kućica


Sastavio sam model, i izneo sam ga van radionice, da ga pogledam i sa daljine


Pošto sam došao do momenta da je drvenarija završena na modelu, mogao sam naneti još jedan sloj špric kita. Isto vrlo važan korak, jer sledeći je izvlačenje i lepljenje panel linija, nitni, imitacija poklopaca, šrafova



Nastavak radova možete pratiti na sledećem link-u:

Ziroli Ju-87B Stuka - X deo


====================================================================

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése