Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2019. jún. 11.

Air Tractor At-802 - saniranje/sastavljanje


Nakon uspešnog test leta prototipa modela Air Tractor At-802 1400mm, krećemo sa serijskom proizvodnjom. Ako ste pratili izradu prototipa, mogli ste čitati da se radi o jednom timskom radu. Naime, pala je ideja da se napravi baš ovaj model. Crteže i fajlove za laser je sredio Slobodan iz Valjeva, dok je sečenje laserom odradio Dejan iz Čačka.

Saniranje modela

Prilikom drugog leta modela zbog moje greške došlo je do pada istog


Sreća u nesreći, da su oštećenja na samom nosu modela i više duševnog karaktera, jer ipak, nakon petomesečnog rada i mesec dana čekanja da bude prilike za letenje ne očekujete da model vraćate na radni sto... No, šta je tu je, moja greška, idemo dalje...


Saniranje sam počeo sa rastavljanjem kapotaža i proverom cele konstrukcije trupa



Prednost ovog kita, da u bilo kom momentu imate dostupne potrebne delove, ako baš ne da ga skidate sa police, ali Dejan može da iseče u roku od par dana
Prvo rebro i kutija motora bio skockan još istog dana




Sutradan sam ga fiksirao na postojeće rebro


Na red došao i sastavljanje novog kapotaža




Na kraju dok je Erika završila kapotaž, ja sam izbalansirao elisu i samim tim model je bio spreman za ponovni test let



Dana 22.06.2019. na II Modelarskom skupu je model imao uspešan test let.

________________________________________________________________


Izrada još dva modela

Pošto je Slobodan crtao, Dejan sekao, na nas je ostao da ih sastavljamo. Tako smo pravili još dva komada, paralelno. Zvanično, dana 10.06.2019. je postavljena prva letva, ramenjača za krilo. Nakon par sati, sva četiri strane krila su bila sastavljenja


Dok se na jednoj površini sušio lepak, radi se na drugim delovima modela. 
Rebro po rebro, plank po plank



Oba krila su dobili svoj oblik. Nakon plankiranja krila ulepio sam pločice od balze koje spajaju ramenjače



Dok se sušio lepak, započeti su i trupovi modela


Evo kako su izgledali sastavljeni


Paralelno se radilo na krilima i na trupovima


Dok se sušio lepak, oblikovao sam napadne ivice krila


i napravio sam elerone


Nakon oblikovanja pilotske kabine, postavio sam plank prema prednjem delu trupa, do boksa baterije


Nakon sastavljanja dr
žača motora


mogao sam da radim na prednjem delu trupa, boksu i poklopcu baterije,




i na fiksiranju horizontalnih i vertikalnih stabilizatora


Nakon izrade poklopca boksa baterije, izrade kormile pravca i dubine, naš deo posla je završren


Modeli su isporučeni sredinom januara 2020-te


===============================================

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése