Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2019. jan. 13.

Poštansko sanduče

Tokom jeseni 2018 kolega iz Italije mi poslao ovu fotku. Ja iz šale postavio u našu Fb grupu, Erika dobalcila komentar da bi trebalo da ga napravimo. Za par minuta smo se već dogovarali oko izrade poštanskog sandučeta. Slobodan nacrtao i posalo fajl Dejanu, ko ga je isekao sa laserom. Za koju nedelju kasnije eto delova na radnom stolu
Pošto je prošao zimski odmor u radionici, kao za početak zalepili smo stranice
U sredinu i iza vratanca ide ojačanje
U sledećem koraku ulepio sam manji deo krila
Kad se osušio lepak, mogao sam i duži deo
Nakon plankiranja gornje površine, nalepio sam repni deo

Nastavak, sledi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése