Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2017. okt. 24.

Art-Tech Cessna 182


Povodom još jedne uspešne saradnje sa RC Srbija, tokom 2015.-te u floti se našao model Cessna 182. Model je namenjen RC pilotima početnicima, koji su već prošli obuku na modelu Sky Hero


Proizvođač modela je Art-Tech

čiji modeli odlično izgledaju, a nadam se, tako i lete


Raspon krila: 1180mm
Model se prodaje kao RTF (Ready To Fly), i prednosti su mu relativno laka nabavka pojedinih rezervnih delova.




Pošto nisam dobio sve u kompletu, pre neki dan su mi stigli još neki delovi





Zbog raznih izdešavanja, nakon malo više od dve godine, model je sastavljen


Od elektronike nešto sam imao fabričko, od Art-Tech, a nešto sam trebao ja dodati


Nakon fiksiranja glavnog i prednjeg trapa



ulepio sam vertikalni i horizontalni stabilizator


i našrafio sam motor, i ugraddio sam ostalu potrebnu elektroniku



Na aerodromu, pregledao sam sve još jednom na modelu



Pred poletanje, malo sam spustio flapsove, i krenu sa ubrzanjem modela




Na dovoljnoj visini povukao sam flapsove u normalu. Malo trimovanja na eleronima i model je ravno leteo


Već na 50-55% gasa vrlo lepo leti. Na izgled je vrlo autentičan pravom avionu


Nakon 5 min. letenja, podigao sam ga malo višlje, da vidim kako se ponaša sa skroz spuštenim flapsovima


Ništa neočekivano. Model je malo podigao nos, što se kompenzuje sa kormilom dubine


Zaokret, i sletanje...


Model odlično drži pravac, jako lepo reaguje na pokrete kormile pravca. Dodir piste, po pravilu


Model me oduševio, vrlo sam zadovoljan sa njim




Nakon zamene baterije, krenuo sam na poletanje. Ne znam šta se desilo, ali model je pri poletanju naglo krenuo na stranu


Na svu sreću, stradala je elisa i popustio je levi glavni trap. Treba da se vidi o čemu se radi, mada imam par ideja... 

Problem sam našao  Šraf koji fiksira krilo, bio je malo duži, i nakon provere posle prvog leta, previše sam ga ušrafio i podigao je izlaznu ivicu, samim tim promenila se ugao profila krila.

Na početku teme sam napisao da će služiti kao za neki drugi korak u pilotiranju, pilotima početnicima, ali kasnije sam video da ipak nije pogodan. Treba tu malo više iskukstva.

Model je ponuđen prilikom jedne trgovine, početkom 2018.-te je odletela iz hangara. 


Prvi utisci su bili pozitivni, ali kako znate, ja ipak više volim modele koji su napravljeni od balze. U svakom slučaju, ko voli modele od EP pene, ima da se nauživa sa modelom 

U sastavu flote 2015-2018.

======================================


=============================================================





2 megjegyzés:

  1. Postovani
    Zovem se zoltan,imam cessnu 182 ali mi fali deo drzac krila ili ili ne znam kako se to naziva, sa obe strane.Da li mi mozete pomoci
    ,ima te li mozda za prodaju ili znate li gde to mogu nabaviti. unapred hvala. pozdrav zoltan.

    VálaszTörlés