Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2012. jan. 30.

MiG-29 EVO III


Pošto sam video da modeli MiG-29 znaju i te kako da se lome, za svaki slučaj isekao sam delove za još jedan. To je još bilo u jesen 2010. godine.  Zbog nekih izmena nazvao sam ga EVO III. Detaljne fotke fotje nisam postaviuo, jer ih imate u prethodnim temama o MiG-ovima. Što se izmena tiče nasprem modela
MiG-29 i MiG-29 EVO II nema puno, ali ih ima:
- trup npr. nema potrebe da se pravi od duplog sloja, pošto i tako se polomio a model je još dobio i po težini. Tu sam ubacio sam jednu uzdužnu letvu, koja se pokazala kao bolja opcija  
- za ojačanja nema potrebe za karbonskim letvicama, sve "funkcioniše" i sa letvicama o čamovine 
- spoj između gornje i donje površine, gde dolazi baterija, ojačan je sa 0.5mm šperom
- pokretne površine sam malo prekrojio, što neće uticati na letne karakteristike modela



Pošto sam imao više ozbiljnijih projekata, ali i deca su se izjasnila da bi više volela da lete sa Hero-m, nisam nastavljao radove na modelu. 
Pre neki dan su došli Andraš i Dejan iz Debeljače, da pogledaju radionicu i da popričamo malo o RC temi. Iako prate sve vezano za naš hobi, sad imaju malo drugačiji stav prema RC temi. Skoro svaki model smo sastavili, da vide šta su razlike, kakvih rešenja ima. Na kraju dana, pre nego što su krenuli kući, ja se setim mog polugotovog MiG-29. Pošto Dejan već ima jedan u izradi, zato ovog mog polugotovog sam poklonio Andrašu, da ga on završi, uz obavezu da ga i poleti za koji mesec


Za mene, kako trenutno mislim, tu i prestaje izrada "pločastih" stirodur modela. Da li ću jednom opet napraviti neki sličan model? Nikad se ne zna... Mislim da sam izvukao sve što sam mogao iz takvih modela, kako u načinu izrade, tako u letenju istih. U svakom slučaju, i na ovim modelima sam naučio par interesantnih stvari, tako da su mi bili od velikog značaja.

========================================

Posle par meseci, u subotu 25.08.2012. imao sam prilike da obavim "maiden flight" na ovom modelu








Kao i svi dosadašnji MiG-ovi mojih ruku, i ovaj leti bezprekorno... Inače one male izmene u izgradnji su pozitivnog karaktera. Ne znam tačnu težinu modela, nismo izmerili, ali u svakom slučaju, nema potrebe za duplim trupom, ni za karbonom kao ojačanjem. Čamovina jako lepo "odradi" svoje. I ovako, težište modela je odlična, ni g. olova nismo stavili na nos. Doduše, sletanja su bila nežna... Bilo mi je drago da sam mogao da letim sa modelom... 

========================================

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése