Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Na dnu stranice imate modifikovanu anketu, pogledajte, glasajte ...
* Stalna tema, RC tezga . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* O radovima na modelu Stuka pročitajte ovde ...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2017 ...
* Nov međuprojekat, Air Tractor ...
* Nov model u floti, Sundowner ...
* Uslužni radovi / test letovi u Sezoni 2017 ...


2015. febr. 13.

Junkers Ju-87 Stuka - VIII deo

Pošto je krilo 90% odrađeno, i nastavljam radove na trupu, otvorio sam novu temu. 

Kao i kod krila, i sad mi je pomoćnik bio kolega Tamaš. U već uobičajenom redosledu, postavili smo staklenu tkaninu i na deo obe strane trupa, i na vrhove horizontalnog stabilizatora
Pre nego što sam nastavio presvlačenje trupa sa staklenom tkaninom, završio sam prelaz prema krilu...

Nakon presvlačenja...
... dva sata šmirglanja
Presvukao sam deo ispred poklopca kabine i obe strane trupa ispod horizontalnog stabilizatora
Došao je red i na deo na kraju trupa, oko točka
Dok je kolega Tamaš odredio mesto ja sam isekao potrebno parče...
... što smo i nalepili
Kad se osušio lepak, probušio sam rupu, gde prolazi opruga i osovina trapa...
... i od šper ploče napravio sam graničnik dokle može da amortizuje repni točak
Nakon obrade sastava i površine...
... ceo sklop izgleda ovako

Pošto je rep modela gotov, radove sam nastavio na nosu modela, konkretno na delovima za fiksiranje kapotaža
Nakon određivanja mesta za blokove za šta ću da našrafim kapotaž...
isekao i probušio sam iste...
Osim lepka, blokove sam osigurao i sa malim šrafovima
Doradio blokove i postavio sam kapotaž
Pre nego što napravim rupe za šrafove na kapotažu, sastavio sam model. Da bi mogao da bacim pogled sa barem 4-5m daljine, moram ga izneti na ulicu. U društvu Tamaša, namontirali smo točkove
Usput sam proverio gde će doći gaće od točkova


Nakon par meseci pauze, nastavio sam radove na modelu... 
Morao sam malo skratiti kutiju motora, da bi Zenoah G-62 stao ispod kapotaža
Sa šper pločom zatvorio sam prednju stranu kutije motora
U međuvremenu, dok se sušio lepak, radio sam na flapsovima
Na prednju stranu kutije motora nalepio sam još jednu ploču od špera, da bi konzola motora nalegao na što veću površinu
Pošto motor od 62cc ima ne malog trzaja, spojeve šper ploča sam ojačao sa trouglastim letvama od balze
U sledećem koraku, na gornju površinu krila naneo sam drugi sloj epoxy smole
Nakon 24h, odšmirglao sam višak smole i naneo sam prvi sloj gita
Dok se sušio git, epoxy smolu sam naneo i na jedan deo trupa.

Sa gornje površine krila, odšmirglao sam višak gita
I samo šmirglanje, šmirglanje i još puno, puno šmirglanja
Na gornju površinu krila naneo sam prvi sloj špric gita
Pošto sam prvi put radio ovako nešto, nisam znao šta da očekujem
Kad sam krilo vratio u garažu shvatio sam da sam stigao do tačke, gde već vidim svetlost na kraju tunela
Hteo sam da završim i donju površinu krila, ali primetio sam da na držače kočnica nisam postavio staklenu tkaninu
Dok se sušio, a trup je usput završen, na njega sam naneo špric git
Hehh, mislio sam da je površina trupa idealno odšmirglana, ali tek sad se vidi da ću ja imati još posla oko toga
Posle mesec dana pauze, nastavljam radove na modelu...

Šmirglanje i gitovanje trupa i repnih površina

Šmirglanje, šmirglanje, pa malo gita, pa opet šmirglanje
Opet nakon par meseci pauze, nastavio sam radove na modelu. I to, sa šmirglanjem

video



Neće biti još ovih dana, ali vrlo brzo stiže momenat da se farba model. Tu su 5 favorit kolor šeme, mada i od ovih najviše mi se dopada B6+02 i 6G+AC

Kad god se nađe slobodnog vremena, radi se na modelu. Nekad sam, ali ovaj put u društvu Bandita, Tamaša
Što se vidi i na snimku, evo i na fotografiji. Još uvek ima mesta gde treba da se popravi površina, da bi na kraju sve bio idealno ravno
Mislim da sad neće biti višenedeljnih stajanja sve dok ne završim model...

Na kočnice naneo sam staklenu tkaninu
Višak epoxy smole sam odšmirglao i naneo sam još jedan jako tanak sloj smole
Očistio sam okvire servo poklopaca i poklopca ležišta stajnog trapa. Iako je bio maskiran, pokriven, ipak ima višak gita
Na flapsovima sam morao napravite nove napadne ivice, jer iza njih je osovina koji prolazi kroz šarkice, a tu sam morao napraviti neke izmene
Elerone, flapasove sam postavio na krilo, da vidim da li ima potrebe za još nekim izmenama pre nego što ih presvučem sa staklenom tkaninom
A evo i par kratkih snimaka, kako se radi na modelu: 
Nakon oblikovanja napadnih ivica pokretnih površina...
... presvukao sam obe strane sa staklenom tkaninom
Odšmirglao sam višak smole, i naneo sam špric git
U međuvremenu sam napravio i držač za svetlo

Pred kraj sezone 2016, opet nisam uspeo da završim model. Zadnje što sam uradio je priprema površine elerona i flapsova za lepljenje nitni i panel linija,
i završio sam držač svetla

Nastavak teksta možete pročitati na sledećem linku:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése