Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2013. jan. 8.

Automobili

Do sad nisam pisao ništa na temu RC automobila, ali pošto polako ulazimo i u tu priču, vreme je da napišem par reči...
Sve je počelo još 2010.-te godine, kad smo sinu uzeli prvi autić na daljinski...


Dosta vremena je prošlo da sin nije igrao sa tim autićima, ali prošle godine je dobio volju... Pošto su ovi modeli baš za početnike, a kvalitet je na niskom nivou, čim su auti više voženi bilo je potrebe za manjim intervencijama. 



Od nedavno imamo novog člana u našoj RC grupi, Kristian, ko ima rezervne delove od svojih autića, koji su već rashodovani. Sa intervencijama nije bilo problema. Sad već oba auta idu jako lepo i puno bolje nego što su išli sa fabričkim delovima, baterijama...



Kao što se vidi i na slikama, radi se o modelima Citroen Xsara 2WD i Porsche Cayenne monster 2WD.  Cayenne trpi i offroad vožnju 




Dana 09.01.2013. do naše flote je stigao prvi, malo ozbiljniji RC autić. Radi se o Tamiya Opel Vectra B STW Paulaner 4WD modelu na elektro pogon. Uz njega je stigao i daljinski, od firme Modelcraft. Auto je polovan, to se vidi i na karoseriji...



Nakon detaljnog pregleda, pre neko veče smo ga ispobali, ali danas je bila ona, prava vožnja. Izvol'te, pogledajte:



Značiiii, luuuuudo!!!


Stalne muke sa autom. Problem je lociran, rešavanje je u toku...
Pošto sam odustao od popravke diferencijala, a u međuvremenu stigla jedna ponuda da prodam samo masku, tačnije da se menjamo, to sam i uradio. Nakon zamene maske, auto sam dalje prodavao, ali već kao Tamiya AMG Mercedes CLS 4WD


Kako se vidi an slici, ova maska je u dosta lošijem stanju, ali pošto nisam imao nameru da ga ostavim za sebe, za sina, nisam ni masku popravljao. Nakon zamene maske, auto sam i dalje prodavao, i konačno uspeo sam da ga prodam. Auto je otišao za Novi Sad.


QUANUM Nitro Toxic 1/10 4WD

Eto, prošlo je godinu i nešto dana od kad sam prodao Tamiyu...
Kolega Dragan iz Bačke Palanke mi ponudio RC automobil
Quanum Toxic Nitro 1/10, u zamenu za Kyosho Calmato Sports 1400ep 


Pošto za Kyosho nisam imao nikakvu ozbiljnu ponudu, pitao sam sina da li želi da ima jedan RC auto. Pošto je pristao, sa Draganom smo se dogovorili da se nađemo na sportskom aerodromu kod Čeneja, pa da obavimo trgovinu. Tako je Toxic završio u sinovoj RC garaži


Kad smo doneli kući autić, sa sinom smo ga pregledali. Trebalo je da se napravi jedan kabel, kako bi mogao grejač svećica da radi preko LiPo baterije


Sledelo je sipanje goriva i ubacivanje prijemničke baterije



i štelovanje lera



Ovog puta smo ga provozili na asfaltu


Sin još oprezno vozi, ali posle par vožnji i on će da se opusti




Autić više stoji, nego što se vozi, rekoh da ga malo provozam na putu... Put prašnjav, gume su mu više za teren, kad ga prebacio u drugu brzinu, malo poljuljao zadnjicu i potrefi bankinu 

Odmah sam video da je amortizer završio svoju karijeru 

Rasklopio sam da vidim koji deo mi treba. 
Malo se teže nalaze ti delovi. Posle par meseci potrage, kolega je poslao potreban deo za amortizer. Kad sam sastavio oštećeni amortizer i video sam da odgovara taj deo, promenio sam i na drugom. Pre nego što sam ga vratio na mesto, dopunio sam ih sa uljem





Već odavno smo ukoračili u sezonu 2017., a do probe modela još nije došlo. Jednom prilikom sam ga izneo na aerodrom, ali nisam mogao da ga upalim. 


Kad sam došao do radionice, pokušavao sam još par puta, ali hvala Bogu, pokidala se poteznica  Izvadio sam motor da bih došao do šrafova poteznice, i skinuo sam ga.




U međuvremenu, našao sam problem zašto nije radio električni grejač svećice. Problem rešen za dve sekunde, jer je bila samo kontakt greška u pitanju.

Nakon više pokušaja da se upali motor, i dve, tri zamene poteznice, autić još uvek nije proradio... Rešio sam da ga skroz sastavim, da ga očistim



Boga mi, bilo je tu svega, i svačega. Prašine, ulja, masti...



Svaki deo sam očistio i vratio sam ih na mesto


Tokom sezone 2018. kolega Akoš mi je pomogao oko nameštanja karburatora i auto je išao bolje nego bilo kada


Pošto sin jako malo vozi autić,a ja skoro nikada, ponudio sam ga na prodaju. Nakon par nedelja, autić je otišao kod poznanika, u Palić.

===================================================================


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése