Evo par slika o motoru:
Skinuo sam ga sa probne konzole
Uspeo sam skinuti i elisu
Na sreću, pre par godina, pre nego što je motor upakovan, namazali su ga redovno. Sa šrafovima nisam imao nikakvih problema
kao ni sa skidanjem poklopca kartera i glave motora
klip nema šanse da se pomeri, malo sam ga poprskao sa WD40.
Pošto nikako nisam mogao da pomerim klip, potopio sam ceo motor u benzin i ostavio tako par dana. Nakon par dana sam vratio na njega propeler i polako sam uspeo da ga pokrenem. Opet sam ostavio preko noći da stoji u benzinu. Posle se već dosta lako pomerao klip u bloku.
Sutradan sam pažljivo izvadio čeličnu holznu iz bloka, a posle sam već lako izvadio klip i radilicu. Posle sam ih opet potopio u benzin, pa posle čiščenja je sve izgledao ovako:
Prilikom razmontiranja motora puklo je dihtung što stoji između karburatora i bloka motora, kao i dihtung karter poklopca
Evo, ukoračili smo već i u februar 2012. Pošto vremenske prilike nisu takve da se može leteti, dosta vremena sam u radionici. Konačno, našao sam rešenje za dihtung karburatora i nastavio sam radove.
Dok sam ja sastavljao motor, Karči je isekao zaptivač što ide kod karter dekne
Karburator sam morao da vratim na par dana u kadicu sa benzinom, na nekim mestima staro ulje nije popustio,pa tek nakon doga sam ga vratio na motor.
====================================================================
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése