Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2012. ápr. 15.

"Otvoreni dan" na vojnom aerodromu Batajnica




"Otvoreni dan" na Batajničkom vojnom aerodromu je bio održan 07.04.2012.
Par nas, RC modelara, je pozvan na ovu manifestaciju radi prezentovanja ovog našeg lepog hobija.
U 8 sati ujutro smo trebali da budemo na ulazu u aerodrom, gde su nas propustili sa posebnom dozvolom...
Karči i ja smo krenuli rano jutro iz Bečeja. Malo smo se iznenadili kad smo prešli most kod Beške preko Dunava, jer sa druge strane je bilo guste magle. Okolina aerodroma je bilo isto pod maglom



Kad smo prošli ulaz, Goran "Sova" nam je objasnio gde smemo da se krećemo, gde će nam biti modeli, a gde treba da parkiramo aute, a posle gde je naše mesto za letenje. Tu nije bilo puno zezanja, ipak smo bili na vojnom aerodromu, gde su pravila više nego oštra i ozbiljna.



Pošto je vreme bilo malo nestabilno, a bilo je i najave za slabe padavine, ljudi su nam obezbedili šatore, ako počne da pada nešto i treba da sklonimo modele



Ja sam poneo modele Pinkfire, CAP580 i SKY HERO


Nakon što sam sastavio modele, obišli smo kolege modelare, i kako to obično bude, priči nikad kraja



U međuvremenu smo gledali kako taksiraju avione na svoja mesta



Malo smo i pozirali...



... i gledali kako avioni stižu sa drugih aerodroma


Prvi termin za letenje smo imali pre nego što su krenuli sa zvaničnim programom. Pošto smo mesto za letenje dobili nekih 250-300m od šatora, a pošto još je bilo i magle, ja sam poneo samo model Pinkfire. Na putu prema mestu za letenje, prolazili smo pored pravih aviona, helikopera







Dok smo raspakovali stvari, sletela je i jedna Cessna 310 


Iako nas nije bilo mnogo, dogovorili smo se da svi lete pet minuta da bi svako mogao da dođe na red. Kad je došao red na mene, nije mi bilo svejedno. To je obično tako, kad god letim na novom mestu. Stavio sam bateriju u model, i poleteo sam ga





Na žalost, brzo je prošlo taj prvi termin, i do druge runde nismo stigli. Morali smo da se sklonimo, jer je već približavao helikopter Mi-8 sa ministrom, ko je otvorio ovu manifestaciju.
Prvo su skakali padobranci



Dok smo otišli da pogledamo šatore, vozila, gde smo mogli videti razne radare, iznad glave je proleteo avion Lasta. Na žalost slike nemam, ali pilot ga leteo... svaka mu čast! Neke manevre sa malim modelima ne bih smeo da uradim, što je on uradio sa Lastom... Kad je poleteo MiG-21, to je bio neverovatno. Zvuk turbine, ali i manevri na maloj visini... ludnica...


Zatim su poleteli avioni Galeb G-4


Da vas ne zbuni kaciga roze boje. Vođa grupe je bila pilot lepšeg pola. Posle su poletela i dva MiG-29


Svako taksiranje je odrađeno po p.s.-u


Kad se završio zvaničan program, još mo se malo promuvali oko aviona i opreme





Stigao je i drugi termin letenja. Opet modele pod miške i pravac do mesta za letenje


Svi smo spremili modele da ne bude "praznog" momenta. Neki su već leteli, neki su tek palili modele, a neki već pravili snimke iz vazduha sa oktokopterima












Došao je red i na mene, da konačno posle tri godine poletim neki model sa asfaltirane piste. Prvo sam leteo sa Sky Hero



a poleteo sam i model CAP580




Usput je pala još po koja fotka, sa Markom, sa Goranom



Za kraj, slede snimci:



=====================================================================

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése