Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2023

2013. szept. 25.

Swift2 - Red Dart



Leteće krilo Swift2 - Red Dart je proizvod češke firme MS COMPOSIT


Model je napravljen od EPP pene sa ojačanjima u sebi. Model nije baš za početnike, ali nije ni toliko zahtevan. Sa malo prakse u RC pilotiranju, svaki RC pilot može da ga leti. 

Razmah krila je 810mm
Širina krila je 520mm

Ovaj model, koji je kod mene sad, došlo je u gratis uz jednu uspešnu trgovinu. Model sam dobio sa kompletnom elektronikom i sa dve baterije...



Motor : Turnigy 2826-1900KV
Esc : Turnigy 25A
Prop.:
Baterija : 3S 1000mAh
Poletna težina modela je 360g.


... ja sam trebao samo da ubacim prijemnik i da ga naštelujem na moj daljinski...


Probno letenje u društvu sina i ćerkice, na Zalivnom, kraj Bečeja




Kako se vidi i na snimku, prvi put je model brže stigao do zemlje nego moji prsti do daljinskog
Posle sam pokupio malo više hrabrosti i bacio sam ga jače. Sve to funkcioniše kako treba, ponašanje modela mi se jako dopada. Možete ga vrteti do mile volje, baš je živahan


Na žalost, one baterije su bile u "storage" modu i bile su dovoljne za samo par minuta leta

Ovaj model sam dosta malo leteo. 






U floti mi je bio od 2013.-te godine, od onda sam ga leteo ukupno 16 puta. 


Odlučio sam da ga postavim u oglase, i da ga prodam.

Pre par dana se javio čika Julije da bi pogledao leteće krilo. Dan ranije nego što sam išao za Čenej, pregledao sam model i pripremio sam ga za ponovni let.


Na terenu sam stavio bateriju, 



i pokazao sam Juliju šta i kako treba namestiti na stanici



U floti mi letelo 2013-2016

========================================


You Tube snimci:



============================================================





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése