On je malo veći model od Spree Sports M24, raspon krila je 1200mm. Ovaj model sam dobio u zamenu za Zero, i kompletan je.
Motor na njemu je bio Thunder Tiger GP-18 od 3 ccm
Model je potpuno nov, još ni jednom nije bilo u vazduhu. Motor je tek razrađen, sa dva rezervoara goriva. Pošto nisam imao nikakve posebne planove sa modelom, trebao sam da odlučim da li ga ostavljam ili ide za prodaju.
Što se tiče konstrukcije modela, veran je Kyosho kvalitetu. Odrađen je vrlo lepo, a neki delovi su ojačani, baš kako i treba da bude na jednom niskokrilnom trener modelu te klase od 1200mm raspona krila.
Unutrašnji deo trupa je skroz isti, čak i dva servoa repne komande se nalaze na mestu kao kod mlađeg brata, dok za elerone poseduje jedan servo koji je ugrađen u sredinu krila
Stajni trapovi su od deblje čelične žice, točkovi su malo veći i gumeni su, a umesto zadnjeg točka ima samo mala žica, na čemu model samo klizi
Dok sam radio na drugim modelima, i na ovom sam namestio sve što sam smatrao potrebnim, i čekao sam malo lepše vreme da upalim motor na njemu. Čim se ukazala prilika za to, u prisustvu kolege Ervina i Karolja, uspeli smo da pokrenemo i da malo doštelujemo motor
Pošto mi je ova prilika bila prva da upalim jedan SUS motor na modelu, nije mi bilo svejedno. Bilo je tu da se ispraznio rezervoar, ili se ispraznila bateija iz grejača svećice... Nije ni čudo, kako sam rekao, ova mi je bila prva prilika... Na kraju, sve je radio podmazano, bez ikakvih poteškoća...
Merili smo i obrtaje motora, u početku, pre štelovanja, na ler gasu je bio oko 5000dok na punom gasu oko 9500
Kad smo doštelovali motor, i radio lepo, kako treba, obrtaj je bio preko 10.000...
Evo i jedan kratak video o testiranju motoraDok sam čekao priliku da izađemo na livadu, opet sam malo upalio motor. Temperatura je bila dosta bolja u odnosu na od pre dve nedelje, pa sam ga malo doštelovao. U jednom momentu se malo promenio zvuk motora. Kad sam pogledao ispod modela, tamo je bio parče od zaptivača auspuha...
Nakon konsultacije sa g.-dinom Radovanom iz Pančeva, pričao sam mu kako sam prošao. Iskoristio sam priliku da ga pitam za savet, da šta je sad rešenje, sa čime mogu zameniti zaptivač. Čovek mi je izašao u susret, i još tog dana poslao poštom parče materijala ( dvostrani vitroplast ) kojeg mogu koristiti kao zaptivač. Radovane, hvala!!!Kako se pokidao zaptivač, nemam pojma...
Izmerio sam veličinu grla i nacrtao sam na ploču. Probušio sam malu rupu, da bih mogao provući testericu i da isečem unutrašnji otvorFinu obradu sam odradio sa malom turpijom, i često sam proveravao da ne bih preterao sa veličinom otvora
Izbušio sam dve rupe, gde prolaze šrafovi, i na kraju zaoblio sam ćoškove ploče
Postavio sam auspuh, da vidim kako naleže
Pošto prodajem model, svake nedelje sam ga upalio malo, da se redovno razradi, i čekao sam momenat kad da poletim model. 19.maja Karči i ja smo išli na Čenej da letimo, pa sam poneo i Spree-a.
Dok smo čekali kolege modelare iz Novog Sada, sastavio sam model. Sastavljanje podrazumeva fiksiranje krila na trup sa dva šrafa, treba da se poveže servo kabel od elerona sa prijemnikom, da se prikopča prijemnička baterija i da se napuni model sa gorivom 5% nitrometan
Nisam smeo sam da poletim model, ovaj model mi je prvi što treba da poletim, a da leti sa SUS motorem. Kad je stigao Mirče, pregledali smo sve još jednom
Taman dotle i vetar se smirio, znači došao je trenutak istine :)
Utisci su vrlo pozitivni. Kako sam i očekivao, model leti lepo, stabilno, znači ni za jednom početnika neće praviti probleme.
Pošto sam model stavio na oglase, poneo sam sa sobom na RC LETENJE BEOGRAD 2012., što je bila održana 20.maja 2012. Tamo nisam uspeo da prodam model, ali kasnije mi se javio Dule iz Tomaševca (negde kod Zrenjanina) da bi kupio model. Još tog dana uveče je došao do Bečeja, upalili smo model, pregledao je sve. Posle sam mu pomogao oko nameštanja modela na njegovom daljinskom. Znači 21.maj 2012. negde u kasnim satima, model Kyosho Spree Soprts M36 je odleteo iz moje flote i mog hangara, posle 3 meseca...
Član flote sezone 2012
===============================================
⇒ Foto album ⇐
==============================================================
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése