Vesti

* Pročitajte SADRŽAJ i "klik"-om na naslov pročitajte sve vezano za temu, model koji Vas interesuje...
* Stalna tema, RC shop . Ovde možete pratiti šta se nudi, šta se prodaje od RC modela, opreme i delova...
* Dnevnik dešavanja - Sezona 2024 ...
* Uslužni radovi / test letovi Sezona 2024

2024. aug. 22.

At-6 Texan

 


Par reči o pravim avionima North American At-6 Texan:

North American At-6 Texan je američki jednomotroni napredni avion za obuku koji se koristi za obuku pilota USAAF, USAF, tokom drugog svetskog rata i 1970-ih.


Dizajniran sa strane North American Aviation, T-6 je po raznim oznakama o zavisnosti od modela i operativnog vazduhoplovstva. USSAC i USAAF označili su ga kao At-6, van SAD su ga zvali Harvard. Počevši od 1948. godine, USAF označilo ga je kao T-6, a USN je usledio 1962. 


On je i dalje popularna ratna ptica koja se koristi za demonstracije na aeromitinzima i statične prikaze. Takođe je mnogo puta korišćen za simulaciju raznih istorijskih aviona, uključujući japanski Mitsubishi A6M Zero. Ukupno je izrađeno 15.495 komada T-6 svih varijanti.


Izvor: Wikipedia

------------------------------------------------------------------------------------------



Model aviona od dobropoznatog proizvođača Seagull Models. Raspon krila 1550mm, dužina trupa ---- mm



Evo jednog kratkog video snimka o stanju modela aviona:


Ja sam ga kupio kao nekorišćen. Neko je sastavio repni deo, pa se vukao u nekoj radionici gde se oštetila folija na horizontalnom i vertikalnom stabilizatoru. To se vidi i na snimku, iznad.

Pošto nemam istu nijansu crvene folije, stara folija je skinuta


Pošto su i šarkice izvađene, a oko šarkica je balza bila oštećenja, tu sam sanirao izlazne i napadne ivice


Nakon saniranja, vraćena je nova folija


Ulepio sam šarkice, namontirao sam repni točak


U krila sam ulepio glavne trapove





Nastavak teme, sledi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése